Plus minus
Asal la dua tiga hari ni x de mood cam pelik je..asyik pk negatif je..ad ap ek ngan negatif ni!(◎_◎;)
Saya ad la ckp kt kwn saya ni d pom nasihat la saya..kt kn pk positif da skang ni..kt da dewasa da x ley da pk cm bdak2..huhu..d ckp lau pk positif hati pom sng..haha..ketawa2!!jom ketawa!
Bykkan senyum dn selamat beramal
\(^o^)/

3 comments :
oh fatina, jgn la negatif deh..
smlm sy tkt gitu ngn awok..
sy mitok maaf deh :(
senyummmmmmmmm
Xdop gapo la berd..x stabil tu marin..ak pom
Mntk maaf..hehe..ak senyum sokmo doh..huhu=)
puk amai2 belalang kupu2,
atin kne hepi sokmo bia comey slalu hehee~~~
Post a Comment